12 lutego 2010

CZAR KOBIET ALFONSA MUCHY cd

8 komentarzy:

  1. Tym razem "wybieram" ostatni czyli ten z ornamentami !
    Ale wszystkie są czarujące :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne są wszystkie,ale ostatni mnie też zauroczył

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten wisior, o którym piszecie to fragment grafiki pt.: "Zodiak"
    Mnie też się podoba ;).
    Dziękuję za odwiedziny i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie, no jak zawsze pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podobają te naszyjniki z Muchą,ale rzeczywiście ten ornamentowy jak i inne poprzednie w tym stylu cos w sobie mają.Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podobają mi się Twoje naszyjniki, szczególnie te z orientalnymi motywami. Koliberek wcześniej też jest fajny:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo się cieszę, że Wam się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wspaniałe wisiory i naszyjniki tworzysz. Mucha w tym wydaniu wypada rewelacyjnie, do tej pory przetestowałam jego cztery pory roku w wersji krzyżykowej i muszę powiedzieć, że również robią wrażenie... Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

o d w i e d z a m :

statystyka